【丫丫體驗】刺激家庭越野旅程新玩法 Part 2

【丫丫體驗】刺激家庭越野旅程新玩法 Part 2

荒郊之地的旅館選擇當然不多,以下是我們的住宿之地:

Quality Inn

1195 3rd Street Building B, Needles CA 92363 [map]

我就覺得 okay 乾淨,隔離係McDonald.

這間 Inn 就正正位於 California,Arizona & Nevada 三個州的交界,也就是說你要去哪個方向都可以,非常方便。


第一集講完了鐘乳洞探索之旅,建議這個部份不要花費太多時間,要保留寶貴時間去下一個目的地~~ Kelso Sand Dunes

【溫馨提示】這條路的路況頗為 rough,所以建議大家一定要預留開車時間,可能會出現暈車的狀況都花,就記得帶好零食或者是防暈車藥。


搵路牌 + GPS 去 Sand Dunes, 沿路指示牌會有,路又得一條,所以都算易搵,off 咗 highway, 如果方向正確,離遠就會見到一個又一個嘅山丘 Sand Dune ,目測有十層樓咁高㗎。(見圖,d 人仔比例好細粒)去到指定停車場,小朋友已經興奮到一枝箭咁向 sand dunes 向上跑,記得唔好似咁手慢,叫佢地搽下 sun screen 先上。
到我呢d 對腳平時只能係 孖結 游走嘅肥C9 只好慢慢咁行,一落地,我就忍唔住除鞋啦,點解? 因為 d 沙真係好幼滑,我梗係一心諗住幫對死皮腳做埋麿沙啦.
咁如果你驚會俾沙漠裡嘅小昆蟲,例如 scorpia 都真係會有可能,真係睇你彩數,take you own risks.
我兩件仙子仙女唔好話驚,佢地真係有心有力,係我都未上到一半,佢地已經到頂。梳利,我真係冇力上頂,唔知頂嘅另一邊會係咩風景,你去到的話,記得影相話我知。腥橋。
就係咁上上落落,小朋友都可以玩好耐!
上山容易落山難,去到咁高,不如試下半 sir 半行落山嘅玩法,都唔錯㗎。記住影相留念下,留下 footprint 都好呀。
順帶一提:呢d 咁天然嘅地方,係冇廁所嘅,咁就係你嘅機會同大自然溶為一體嘅時候啦!記住大自然係唔食廁紙,自已垃圾自已處理。

再嚟又到另一境點,叫做 lava tube.
指示唔係太清晰,要花一d 功夫,睇清楚指示牌至搵到。
停車後,向
基本上係一個隠閉嘅山洞,但唔係山裡面,而係一個火乚溶岩形成後下 hum 嘅山洞,沿路嘅“石” 都好岩下,即係 岩岩 chum chum, 同行嘅一位爸爸,諗住一馬當先開條路俾小朋友,點知一個唔小心就跌親流血。見圖,有一條向下延伸嘅鐵樓梯,慢慢向下行就係山洞入口。山洞唔算大,大約兩個 basketball court 咁長,平地,有少少 踎低行嘅路,入到洞穴 會有幾個大 lone 係洞頂,形成光柱,呢 d 位就係影相呃 like 位啦。

基本上,一日三個行程(計埋上集 part 1 嘅 Mitchell Cavern) 都夠晒皮,可以打道回府㗎啦。建議回程行返 15S 就返屋企(即係平時去完 vegas 條路咁)
祝大家有一個 happy spring break!

唔好剩係得我一個寫遊歴啦,歡迎大家去過邊到都可以一齊分享下㗎。
#遊歷分享
Lava Tube
https://www.hikespeak.com/trails/lava-tube-mojave/

Sand Dunes
https://www.hikespeak.com/…/kelso-dunes-in-mojave-national…/

DSC00041

DSC00043

DSC00046

DSC00051

IMG_5311

IMG_5313

IMG_5314IMG_5315

IMG_5316

IMG_5317 IMG_5318

IMG_5319

IMG_5320